Resten av lördagen

Det var lite fram och tillbaka vad jag skulle göra efter stallet, egentligen hade jag tänkt att stanna där ett tag till, men så blev det inte.
Så har gick det till ungefär,
Sms trafik: xD
Martin: vi går spåret idag kl 15
Jag: okej, jag kan komma
Erik: Det blir inget idag, inte nog anmälda
Erik: Jo, vi går
Erik: Ta med cykeln
Jag: Okej, jag kanske kommer lite sent
*Kommer dit exakt hel och träffar Johanna som säger att vi skulle ta det nästa vecka*
Sen så ringer Erik,
"- Vart är du?"
Jag cyklade helt enkelt tillbaka till stugan och så cyklade jag, Martin, Erik och Ida en del av leden (ca 2 mil) =D Snacka om bra tränings pass.

I sommar ska jag iväg på ett stort scoutläger och om vi hjälper till vid 3 tillfällen ( Det här var 1 av dem ) så får vi en del av lägeravgiften betalt ^^ Längtar tills i sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0