Although the world is full of suffering, it is also full of the overcoming of it

Har ni kännt hur varmt det är ute? Helt underbart!
Jag ska väll åka iväg till stallet idag, visserligen inget ridande men jag hjälper i stort sett alltid till på tisdagar. Stallet jag rider i har ett så bra system att när man har mockat/sopat/hjälpt till att sadla träna/lett en lektion får man en pinne. När man har sex pinnar så får man rida på stallvärldsridningen =D Jag har ganska många pinnar :]
Så det är lite najsigt

Fast jag saknar fortfarande stallet som var där innan, och min Solsi plutt <3



Haha xD Någon supergammal bild jag gjort någon gång xD men det är på sollan bollan, min pluttgumma som bor i ulricehamn nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0