Time goes by a lot slower when you miss the one you love

Då är jag uppe och slänger in ett litet onödigt inlägg om dagens planer:

Först har jag möte med avslutningskomiteén, dvs vi som ska planera avslutnings middagen. Det var min lärare som var så snäll och anmälde mig till det utan att fråga. Jaja, jag slipper So, men jag vill ju veta vad jag fått för betyg!
Sen har Genita och Agneta sin gympalektion på lundbybadet, nice!
Vid 10:45 är det 40 min matte och sedan är det Lunch ^^
Sedan har vi gruppprov i Biologi, genteknik och sånt, så vi ska sitta ca 3 st i en grupp och göra ett prov.. Jaja xD
Sedan är det bara bild kvar på dagen, Shiiiet! vi har bild.. Nu måste jag sticka och leta reda på en sak som beskriver mig, och snabbt innan jag måste iväg till skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0