Suicide is away of telling God, You can’t fire me I quit

Lite du kanske borde veta om min blogg ;)

Om ett inlägg har blivit postat 3 minuter över så är det antagligen ett tidsinstält xD
Som tex inlägget innan det här, jag skrev det ca 20:49 men satte det på 21:03, ibland kan det självkart vara längre tid mellan jag skrivit det och att det blir ivägskickat xD och det kan häda att jag faktiskt råkar skicka iväg ett 3 minuter över xD men antagligen inte ^^

Rubrikerna behöver inte ha någonting alls med inläggen att göra ;)

hmm.. kommer inte på något mer just nu



kram kram

Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

åh tack :D den är köpt i rumänien xD

2011-06-03 @ 00:44:13
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0