Just give me time and I’ll get over you

Efter det något lite deprimerade inlägget så kommer det ett gladare nu

Jag åkte som sagt med mamma ut till torpet och träffade danskarna som sålt det till oss, jag träffade dem för första gången. De hade med sig två små tjejer, Urgulliga verkligen! I början var de lite blyga men sedan försökte de lura mig att äta ett plast äpple xD Men så dum är jag inte, så det slutade med att vi kastade äpplet (sedan 2 fusk äpplen).
jag förstod knappt ett ord vad de sa föruton "stå här" xD
De tyckte det var superroligt att rida på ryggen, bli snurrade och "hoppa högt". Sötisar ;)
När mamma kommer hem med sin mobil så kan jag lägga upp en bild på dem

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0