he mind is like a parachute. It doesn’t work unless it’s open

Jag åkte upp till stallet och insåg att det inte var några lektioner idag ;) Det var bara att vända och åka hem igen =D
Snart ska jag äta lite sen ska vi iväg till stugan, första gången någonsin vi sover där ^^ Om inte de tidigare ägarna tog med sig sina madrasser hem, i sådana fall är vi bara där över dagen =D
Men i vilket fall, vad ska jag ta med mig?
Jag har olika böcker, ett par tofflor (haha) och massa små gossedjur från när jag var liten. Jag sover själv i ett litet hus med ett litet loft (ni kan få se bilder sen) och tänkte sätta lite gossedjur på kanten från lofter, gölligt värre
Vad med kan man tänka sig att ha i en sommarstuga?

Mitt lilla hus

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: eller huur :D

2011-06-04 @ 23:06:01
URL: http://wallinphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0