Everyday is a gift, thats why they call it the present

Igår så gick jag upp till stallet i kortbyxor ^^ härligt, men kanske inte så bra när ridläraren frågade mig om jag ville rida med på en lektion xD Som tur var har jag kort hem. Det kanske tog 6 minuter för mig att cykla fram och tillbaka.
Jag fick  rida ut på tracy, vi red dressyr på en äng. hon gick superfint! även om hon hade lite problem med att fatta galopp från skritt, men efter några gånger så fattade hon. En riktigt härlig ponny det där.

Alla ridskolehästar i stallet har namnskyltar över sina spiltor/boxar och i sadelkamaren står det en lapp med deras namn över sadeln och tränset. I Tracy's fall står det Tracy över sadeln och tränset medan det står tracie över spiltan xD Vad är finast? Tracy eller Tracie?
Sjäv tycker jag not med y även om jag brukar tycka ie på slutet är gulligt xD

Kommentarer
Postat av: Lara

Sv; haha ja, det var det!:)

Tack, tack!:D

2011-06-01 @ 07:21:26
URL: http://baralara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0