Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect

Då  kanske jag ska tala om vad det var för Amazing Discovery som jag snackade om i ett tidigare inlägg, jo föra att det var så att jag hittade en Ipod nano i en utav mina låndor xD
Haha, bra va?
Jag fick den för några år sedan och trodde inte att jag hade kvar den längre och så drog jag ut en låda och så låg den bara där. Vad lär vi oss av det här? att man ska lyssna på cd-skivor oftare xD

Men tyärr så är det inte direkt den musiken jag lyssnar på på den, utan det är låtar från min pappas skivor och möjligen någon av mina bröderslåtar som jag lagt in. Jag lade till lite nya låtar, men ne, det ville den inte..
Av någon konstig an

Kommentarer
Postat av: malin

sv: tack så mycket! :) allt bra med dig idag?



Var gärna med i dagens blogg! :)

kram

2011-06-06 @ 14:34:20
URL: http://mallansundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0