Time flies but you're the pilot

Nu sitter jag ute på balkongen och dricker apelsinjuice ur en svisslogmugg =D
Klockan är 15:26 här just nu, solen skiner och vädret är underbart. Det blev en lat morgon då vi bara var i lägenheten och tog det lungt, förutom pappa som jobbbade. Sedan gick jag en promenad, inte särskilt långt, men ganska trevligt. De senaste timmarna har jag varit vid poolen, tagit det lungt, läst, doppat fötterna. Sedan har jaag även varit i gymet, dock har jag inte tränat. Det var så svalt och skönt där, dessutom så spelade dom väldigt bra musik :] Jag vet inte riktigt vad som kommer hända restena av dagen men det blir nog inga stordåd i alla fall.

Nu blev klockan 15:55 helt plötsligt xD haha det kom några som skrev och jag pausade lite o så ;)

Som ni kanske ser så har jag ändrat mättnaden, dvs dragit ner den =)

Av de här två bilderna, vilken är bäst? med lite färg eller den svartvita?



Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0