"Love is like magic, not real"

Jaha, Välkommen till min blogg då =D
Just nu sitter jag i min säng här i Usa, klockan är 22,10 nu men jag är fortfarande inställd på svensk tid xD
Tidigare idag var vi inte på Virginia beach och sedan besökte vi ett undervattenmuseéum. Söta uttrara =D Det har varit en riktigt trevlig dag, solit men lite blåsigt, tillskilnad från igårkväll då det var storm, dvs ösregn, blixtar och blåst.

Här kommer lite bilder från idag:



Bilderna skulle mått bra av lite kontrasthöjning och sådär (framförallt utetrtbilden xD) jaja, är man lat så är man.

Kanske borde berätta att jag är här med min ena bror och min pappa (som förövrigt bor här) ;)
Hoppas på att jag får en lika lyckad dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0