A lot of people like snow. I find it to be an unnecessary freezing of water.

Igår tog vi en promenad längs en vandringsled =D jätte fint! vi såg vattensköldpassor och en ekorre. Kanske kommer upp bilder lite senare om jag orkar xD

Imorse tog vi det ganska lungt, lite senare gick vi iväg och handlade lite. Vi = Jag och björn
Stackarn gick efter mig medans jaag gick och kollade på kläder, packåsnan med plånboken, han är så snäll! Det blev inte så mycket köppt en tröja (ni får se den senare) och ett par gladiatorsnadaler (de får ni oxå se senare). Sandalerna kostade 10 dollar! (80 kr), Från början hade de kostat 79 dollar, men nu var de rea! Det gillar vi

Lunch åt vi på ett mackställe, Supergoda mackor. Jag tog en italian combo =D undefär lika mycket kött som bröd xD Men som sagt, det var jättegott. Men tack vara min dumma tandställning så är mina tänder ömma så jag inte kunde bita loss bröd med framtänderna, och självklart hoppade metalltråden ur sin hållare.. yeey, förutom det så har det varit en bra dag hitils ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0